Check, Check, Dubbelcheck - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lizzy Hutten - WaarBenJij.nu Check, Check, Dubbelcheck - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lizzy Hutten - WaarBenJij.nu

Check, Check, Dubbelcheck

Blijf op de hoogte en volg Lizzy

02 Oktober 2013 | Nederland, Apeldoorn

Morgen is het zover, dan begint mijn reis naar Tanzania! De laatste week stond in het teken van afscheid nemen, koffers pakken en de laatste spulletjes halen. Na een aantal keer m'n koffers in en uitpakken (en toch nóg maar een keer controleren of ik alles heb) staan mijn koffers klaar voor vertrek. Vaccinaties zijn gehaald; Boarding pass is geprint; paspoort ligt klaar; volgens mij ben ik er klaar voor!

Morgen om 11.15 uur zal ik samen met m'n reisgenootje Denise via Nairobi naar Dar es Salaam vliegen. We zullen om 23.55 uur plaatselijke tijd landen (22.55 uur in Nederland). In Dar es Salaam worden we opgehaald door een taxichauffeur van het IOP, die ons naar een hotel brengt waar we gaan overnachten. Vrijdagmiddag zullen we naar Zanzibar vliegen om daar tot en met maandag te genieten van het lekkere weer en de prachtige stranden en bezienswaardigheden. Maandagmiddag vliegen we weer terug naar Dar es Salaam en overnachten we weer in een hotel. Dinsdag zullen we met de bus naar Ilula vertrekken, waar ik de komende 12 weken in het weeshuis zal verblijven. Ik zal proberen jullie via deze blog op de hoogte te houden, maar het zal afwachten zijn of en hoe het internet in het weeshuis is!

Tot over 3 maand!

  • 02 Oktober 2013 - 20:32

    Danielle:

    Heel veeel succes en plezier de aankomende drie maanden! Daarna zien we elkaar snel en kunnen we uitgebreid bijpraten!!!!!!!! Geniet ervan daar. Kus Daan

  • 02 Oktober 2013 - 20:47

    Elske:

    Gaaaaf!! :)
    Dat gaan zeker 3 geweldige maanden worden!
    Ik ben jaloers, zou ook wel weer die kant op willen :p

    Heel veel plezier!!

    xx

  • 02 Oktober 2013 - 23:30

    Caroline:

    Whooohoooo!
    Veel plezier!! Zit nu al te wachten op de eerste foto's!

    Liefs,
    Caro

  • 05 Oktober 2013 - 15:16

    Hans Hutten:

    Hoi Lizzy,

    heel veel succes daar, zal veel indrukken geven! Ben benieuwd en zal je volgen

    groet
    Hans

  • 06 Oktober 2013 - 18:59

    Jan En Marian Leerkes:

    Lizzy wij wensen jou veel succes en plezier, genieten van alle mooie momenten.
    We gaan je volgen.
    Groetjes Jan en Marian.

  • 06 Oktober 2013 - 21:01

    Betty Koldenhof:

    Hallo Lizzy ,vanuit Lettele een berichtje.Wij wensen jou heel veel succes en ik
    zal proberen je te volgen.Wij wachten met spanning af naar jouw eerste indrukken vanuit Tanzania!
    groetjes van Betty en Wim



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizzy

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 9229

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 12 Mei 2016

Thesisonderzoek Filipijnen

03 Oktober 2013 - 29 December 2013

Vrijwilligerswerk bij het IOP

Landen bezocht: